۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۴۷

با حکم استاندار؛

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان منصوب شد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان منصوب شد

سمنان- محمد حمیدی با حکم استاندار سمنان به عنوان سرپرست جدید معاونت عمرانی استانداری سمنان معرفی شد تا جایگزین خجسته پور شود که هم معاون سیاسی و امنیتی و هم سرپرست معاونت عمرانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار سمنان طی حکمی محمد حمیدی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان معرفی کرد تا جایگزین خجسته پور در این سمت شود. هاشمی در این حکم انتصاب آورده است: امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به دیدگاه‌ها و برنامه‌های دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی از جمله عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک دستی، فساد ستیزی و قانون‌مداری و تعامل سازنده با تمام دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

مدت‌ها است که استانداری سمنان معاون عمرانی ندارد و بعد از رفتن فخری از استان سمنان، این معاونت با سرپرستی آن هم توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با حفظ وضعیت موجود اداره می‌شد اما حالا با روی کار آمدن دولت سیزدهم و رفتن خجسته پور از استان سمنان یک بار دیگر قرار است معاونت عمرانی با سرپرستی اداره شود.

باید دید آیا حمیدی در این سمت به عنوان معاون نیز معرفی خواهد شد یا موقتاً سرپرستی این معاونت حساس و مهم اقتصادی را بر عهده گرفته است.

محمدی سابقه فرمانداری در گرگان را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 5356409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha